Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Λύγισε την Σίτι ο ατσάλινος Θρύλος


Πραγματοποιώντας ακόμα μία εξαιρετική εμφάνιση ο Ολυμπιακός αναδείχτηκε νικητής στην αναμέτρηση με την Μάντσεστερ Σίτι μετά και την διαδικασία των πέναλτυ (5-4) καθώς η κανονική διάρκεια βρήκε τις δύο ομάδες ισόπαλες με 2-2. Σκόρερ και των δύο τερμάτων ο Διαμαντάκος, εξαιρετικός ο Αβραάμ Παπαδόπουλος, σπουδαία εμφάνιση και πάλι από τον Γκαζαριάν.








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/20080/niki-diamanti

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.