Κυριολεκτικά από το καλό στο καλύτερο βαίνει η υγεία του επίτιμου Προέδρου της ΝΔ, Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
Μάλιστα, την ερχόμενη Τρίτη αναμένεται να πάρει κανονικά εξιτήριο από την κλινική «Ίασις» όπου εισήχθη με λοίμωξη του αναπνευστικού. Ωστόσο, αυτό φαίνεται πως ανήκει στο παρελθόν αφού ο πρώην Πρωθυπουργός έχει συνέλθει και ζητά συνεχώς να ενημερώνεται για τις εξελίξεις στην πολιτική ζωή ενώ παρακολουθεί ανελλιπώς δελτία ειδήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί πως μόλις πάρει εξιτήριο θα μεταβεί στην Αθήνα.
www.kontranews.gr
Μάλιστα, την ερχόμενη Τρίτη αναμένεται να πάρει κανονικά εξιτήριο από την κλινική «Ίασις» όπου εισήχθη με λοίμωξη του αναπνευστικού. Ωστόσο, αυτό φαίνεται πως ανήκει στο παρελθόν αφού ο πρώην Πρωθυπουργός έχει συνέλθει και ζητά συνεχώς να ενημερώνεται για τις εξελίξεις στην πολιτική ζωή ενώ παρακολουθεί ανελλιπώς δελτία ειδήσεων.
Αξίζει να σημειωθεί πως μόλις πάρει εξιτήριο θα μεταβεί στην Αθήνα.
www.kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.