Στην «εξαέρωση» της μεσαίας τάξης, κάποτε ραχοκοκαλιάς της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, αναφέρεται δημοσίευμα ελβετικής εφημερίδας, διεκτραγωδώντας τις δραματικές αλλαγές, στην καθημερινότητα των πολιτών, από την εφαρμογή των Μνημονίων.
Η εφημερίδα περιγράφει το πέρασμα των ανθρώπων αυτών, από την ασφάλεια στο φόβο, από την οικονομική άνεση στο φάσμα της φτώχειας, εξαιτίας της δραματικής μείωσης των εισοδημάτων.
Άλλη αντίληψη φαίνεται να έχουν, ωστόσο, Γερμανοί συνάδελφοι τους, που διαπιστώνουν επάνοδο της αισιοδοξίας, επειδή ανέβηκε η τιμή του χάμπουργκερ…
Άλλη αντίληψη φαίνεται να έχουν, ωστόσο, Γερμανοί συνάδελφοι τους, που διαπιστώνουν επάνοδο της αισιοδοξίας, επειδή ανέβηκε η τιμή του χάμπουργκερ…
Μέχρι πριν από έξι χρόνια, προτού ξεσπάσει η κρίση, η μεσαία τάξη ήταν εκείνη που λειτουργούσε ως... ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας. Ήταν εκείνη που κατανάλωνε περισσότερο και διακινούσε το χρήμα στην αγορά. Το 2014 η εικόνα έχει αλλάξει δραματικά.
Σε αυτή την ευδιάκριτη αλλαγή αναφέρεται το δημοσίευμα της ελβετικής εφημερίδας Neue Zürcher Zeitung με τον χαρακτηριστικό τίτλο: «H αποσύνθεση της μεσαίας τάξης».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.