Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Μποτία: «Τα πάντα για έναν σπουδαίο Ολυμπιακό»

Τις πρώτες του δηλώσεις έκανε ο Αλμπέρτο Μποτία στην κάμερα του OlympiacosTV μετά την επίσημη ανακοίνωση της απόκτησής του από την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ.

Ο Ισπανός αμυντικός ανακοινώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής (1/8) από τον Ολυμπιακό και στις πρώτες του δηλώσεις ως επίσημα «ερυθρόλευκος» τόνισε πως έχει πολλή όρεξη για δουλειά και υποσχέθηκε πως θα δώσει στην ομάδα τον καλύτερό του εαυτό.

«Είμαι πολύ χαρούμενος, έρχομαι στην ομάδα με στόχο να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Έχω πολλή όρεξη για δουλειά και θέλω να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ, για να "μεγαλώσει" ακόμα περισσότερο ο σύλλογος», είπε αρχικά, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στη σπουδαία συνεργασία του Ολυμπιακού με τη UNICEF:

«Η συνεργασία του Ολυμπιακού με τη UNICEF είναι μια πολύ ωραία κίνηση με στόχο τη βοήθεια των συνανθρώπων μας. Συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, βοηθά πραγματικά και πιστεύω ότι είναι κάτι πολύ όμορφο».

Τέλος, δεν παρέλειψε να στείλει και το δικό του μήνυμα στους οπαδούς της ομάδας, δίνοντας υπόσχεση για έναν ακόμα καλύτερο Ολυμπιακό: «Έρχομαι με μεγάλη όρεξη για δουλειά, προκειμένου να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο. Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα δούμε έναν σπουδαίο Ολυμπιακό κι εγώ θα δώσω το 100% για να βοηθήσω την ομάδα».





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.