Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

Ευ. Βενιζέλος: "Η Πολιτεία θα σταθεί δίπλα στους παραγωγούς"


Η Πολιτεία θα σταθεί δίπλα στους παραγωγούς ώστε να καλυφθεί η ζημία που έχουν υποστεί από το ρωσικό εμπάργκο, μέσα από τους ευρωπαϊκούς κοινοτικούς μηχανισμούς και με...
εθνικά συμπληρώματα μετά από κοινοτική άδεια, τόνισε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, σε δηλώσεις του από τις Βρυξέλλες, στο περιθώριο του έκτακτου Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων της ΕΕ.





Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/08/blog-post_4829.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.