Αγωνιστικές δράσεις, με κορύφωση το πανεργατικό συλλαλητήριο στις 18.00 το απόγευμα του Σαββάτου 6 Σεπτεμβρίου, στο άγαλμα του Βενιζέλου, την ημέρα των εγκαινίων της 79ης ΔΕΘ, που θα πραγματοποιηθούν από τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, οργανώνουν η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, το ΕΚΘ και η ΕΔΟΘ.
Περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/23977-to-savvato-6-septemvri-to-rantevoy-ton-syndikaton-sti-deth

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.