Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Το Σάββατο, 6 Σεπτέμβρη το ραντεβού των συνδικάτων στη ΔΕΘ!

Αγωνιστικές δράσεις, με κορύφωση το πανεργατικό συλλαλητήριο στις 18.00 το απόγευμα του Σαββάτου 6 Σεπτεμβρίου, στο άγαλμα του Βενιζέλου, την ημέρα των εγκαινίων της 79ης ΔΕΘ, που θα πραγματοποιηθούν από τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, οργανώνουν η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, το ΕΚΘ και η ΕΔΟΘ.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.