Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Νεκρό 4χρονο αγόρι από ρουκέτα που εκτοξεύτηκε από τη Γάζα


Βλήμα όλμου που εκτοξεύτηκε από τη Λωρίδα της Γάζας σκότωσε ένα παιδί μόλις 4 ετών σε ένα κιμπούτς στο νότιο Ισραήλ, ανακοίνωσε ο ισραηλινός στρατός.
Το αγόρι αυτό είναι ο τέταρτος άμαχος που σκοτώνεται στο Ισραήλ…

από την έναρξη του πολέμου στον παλαιστινιακό θύλακα που ελέγχεται από την οργάνωση Χαμάς, στις 8 Ιουλίου.
Είναι επίσης ο πρώτος Ισραηλινός που σκοτώνεται μετά την κατάρρευση της εκεχειρίας, στις αρχές της εβδομάδας.
Από τις συγκρούσεις και τις επιχειρήσεις των ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων στη Γάζα έχουν σκοτωθεί περισσότεροι από 2.000 Παλαιστίνιοι, οι περισσότεροι εκ των οποίων ήταν άμαχοι.








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.