Διαλύθηκαν οι όποιες αμφιβολίες, με τη διοίκηση του Άρη να δηλώνει τη συμμετοχή
της ομάδας στην επόμενη Β' Εθνική Κατηγορία!
Συντομότερα απ' ότι προβλεπόταν από τη σχετική προθεσμία (11 Ιουλίου) κινήθηκε η ΠΑΕ Άρης και
δήλωσε συμμετοχή στο νέο πρωτάθλημα της Football League. Οι «κίτρινοι» με επίσημο έγγραφο που
απέστειλαν την Τετάρτη στη διοργανώτρια αρχή, γνωστοποίησαν πως επιθυμούν να λάβουν μέρος,
όπως άλλωστε εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, δήλωναν οι άνθρωποι της διοίκησης.
Με τον τρόπο αυτό φυσικά η διοίκηση της ΠΑΕ Άρης, θέλησε να καταστήσει σαφές πως δεν σκέφτεται τίποτα άλλο πέραν της συμμετοχής της ομάδας στο δεύτερο τη τάξει επαγγελματικό πρωτάθλημα και «διέλυσε» τις όποιες αμφιβολίες υπήρχαν ακόμη και στον κόσμο της ομάδας.
Από εκεί και πέρα, ο Παναγιώτης Στεφανίδης κινείται για την εξασφάλιση πόρων που θα διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα της ομάδας στην εν λόγω κατηγορία. Πληροφορίες αναφέρουν πως ενδέχεται τελικά να μπουν χρήματα στα ταμεία από την Ελληνικός Χρυσός (παρά τις προηγούμενες διαψεύσεις) μέσω αγοράς εισιτηρίων διαρκείας, ενώ θα γίνει διαπραγμάτευση για την πώληση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων!
metrosport
metrosport
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.