Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Μετά τη ΔΕΘ η συνάντηση με την τρόικα στο Παρίσι

Στο Παρίσι, αμέσως μετά τα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση του κλιμακίου της τρόικας με τους αρμόδιους υπουργούς, καθώς λύθηκε η παρεξήγηση που δημιουργήθηκε από τις αρχικές δηλώσεις του εκπροσώπου της Κομισιόν. 
Με νεότερή δήλωση του, ο κ. Αντουάν Κολομπανί ξεκαθάρισε ότι θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση στο Παρίσι, στις αρχές Σεπτεμβρίου, όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο του kontra channel, η οποία, όμως, θα έχει προπαρασκευαστικό χαρακτήρα και δε θα υποκαταστήσει την επίσκεψη των ελεγκτών της τρόικας, στην Αθήνα, η οποία τοποθετείται στα μέσα Σεπτεμβρίου, μετά την οποία και θα συνταχθεί η έκθεση ελέγχου της τρόικας, ενώ δε δεσμεύθηκε για τη χρονική διάρκεια του ελέγχου, αλλά και ότι δεν υπάρχει ελληνικό αίτημα για ειδική μεταχείριση.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.