Προσαρμοσμένο στον στόχο συγκρότησης ενός πλατιού πολιτικού και κοινωνικού μετώπου απέναντι στην κυβέρνηση τα μνημόνια και την τρόικα είναι το μήνυμα του Αλέξη Τσίπρα για τα 40 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του σε «όλους εκείνους, αριστερούς, κομμουνιστές, δημοκράτες, έντιμους στρατιωτικούς, που όρθωσαν το ανάστημά τους όταν όλα τα 'σκιαζε η φοβέρα της χούντας». Στο μήνυμά του αναφέρεται στο "απάνθρωπο καθεστώς" της χούντας, την προδοσία της Κύπρου και τον αντιδικτατορικό αγώνα. παράλληλα συνδέοντας το παρελθόν με το σήμερα δηλώνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει τα πάντα "Για να βγει η δημοκρατία μας από τη σημερινή δοκιμασία πιο ισχυρή, πιο δίκαιη, πιο ανθρώπινη από ποτέ".
Ολόκληρη η δήλωσή του έχει ως εξής:
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/79705/Tsipras-gia-tin-apokatastasi-tis-Dimokratias-O-agonas-sunexizetai

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.