Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Παπούλιας: «Σε περιόδους κρίσης η φλόγα των δημοκρατικών θεσμών πρέπει να κυριαρχεί»


«Σήμερα είναι μια μέρα μνήμης και μεγάλου σεβασμού σε όσους αγωνίστηκαν, φυλακίστηκαν εξορίστηκαν για να αποκατασταθεί η Δημοκρατία στην Ελλάδα. Τιμάμε σήμερα όλους αυτούς και είναι ένα φωτεινό παράδειγμα για όλους…
μας, σε περιόδους κρίσης η φλόγα της ελευθερίας και των δημοκρατικών θεσμών πρέπει να κυριαρχεί. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκαν για αυτή την έκθεση. Μια θαυμάσια έκθεση» δήλωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, εγκαινιάζοντας στη Βουλή την Έκθεση με τίτλο «Η Δημοκρατία δικαίω ουδέποτε κατελύθη, 40 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας».
Η έκθεση την οποία προετοίμασαν η Βιβλιοθήκη της Βουλής και το Ίδρυμα της Βουλής για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, υπό την επιστημονική εποπτεία ειδικών επιτροπών, ανοίγει τις πύλες της σήμερα 24 Ιουλίου με τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
Ανοίγοντας την επετειακή εκδήλωση ο πρόεδρος της Βουλής, Ευάγγελος Μεϊμαράκης, αφού ευχαρίστησε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, τους αρχηγούς των πολιτικών δυνάμεων του δημοκρατικού τόξου και όλους τους προσκεκλημένους, είπε ότι η εκδήλωση αυτή θα πρέπει να γίνεται μέσα στον Ναό της Δημοκρατίας. Στην εκδήλωση παρέστησαν ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλ. Τσίπρας, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλος, ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φ. Κουβέλης, ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ Δ. Κουτσούμπας, βουλευτές κομμάτων και εκπρόσωποι της στρατιωτικής και θρησκευτικής ηγεσίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.