Συγκλονιστική εξομολόγηση του Νεϊμάρ με δάκρυα στα μάτια, λέγοντας πως ο τραυματισμός του θα μπορούσε να τον αφήσει σε αναπηρικό καροτσάκι. «Περήφανος για την εθνική μου, να το πάρει ο Μέσι» πρόσθεσε.
Ο Βραζιλιάνος φορ αναφέρθηκε στον σοκαριστικό τραυματισμό του απ' τον Σουνίγκα, που θα μπορούσε να τον αφήσει σε αναπηρικό καροτσάκι αν το χτύπημα ήταν δύο εκατοστά πιο κάτω! Βέβαια, ο άσος της Μπαρτσελόνα -αν και θεωρεί πως δεν ήταν φυσιολογικό το μαρκάρισμα- δεν κρατάει κακία στον Κολομβιανό συνάδελφό του.
Ερωτηθείς για το βαρύ 7-1 απ' τη Γερμανία και πώς το βίωσε, ο Νεϊμάρ δεν έκρυψε την απογοήτευσή του, ωστόσο δήλωσε πέρα για πέρα περήφανος που ανήκει στη σελεσάο, ενώ ευχήθηκε η... μισητή Αργεντινή να σηκώσει το Μουντιάλ, λόγω Μέσι!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.