Μας πουλάνε ως καλό μέτρο "το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα" που στην ουσία είναι μια ακραία επιλογή φτωχοποίηση του Έλληνα, που τον καταδικάζει σε μόνιμη πενία.
Κόβουν τα επιδόματα και δίνουν ψίχουλα...
Μη χάσετε αυτό Το ΧΩΝΙ την Κυριακή για να μάθετε τι είναι έτοιμοι να φέρουν στην ήδη εξαθλιωμένη ελληνική κοινωνία για να την ισοπεδώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.