Ο Αστέρας έκανε τα... εύκολα-δύσκολα, αλλά τελικά νίκησε 4-2 τη Ροβανιέμι στην Τρίπολη (πρώτο ματς 1-1) και προκρίθηκε στον γ` προκριματικό του Europa League, όπου θα βρει τη Μάιντς. Πρώτη ευρω-νίκη για τους Αρκάδες.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/243277/tetrasteri-eyro-lampsi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.