Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Είμαστε στην καρδιά του Ιουλίου αλλά...»


«Είμαστε στην καρδιά του Ιουλίου αλλά...» είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή στο κλείσιμο της εκπομπής "Happy Day στον Alpha". 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.