«Είμαστε στην καρδιά του Ιουλίου αλλά...» είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή στο κλείσιμο της εκπομπής "Happy Day στον Alpha".
Δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.entertv.gr/article/344408/stamatina-tsimtsili-eimaste-stin-kardia-toy-ioylioy-alla-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.