Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Αλλάζει ο χάρτης των συγκοινωνιών - Δείτε τι αλλάζει σε μετρό, λεωφορεία και κτελ


Μία τάξη στο κέντρο της Αθήνας επιχειρεί να βάλει μελέτη του υπουργείου Υποδομών, που αλλάζει το χάρτη στις συγκοινωνίες για την πρωτεύουσα. 
Με την εφαρμογή του συγκεκριμένου πλάνου, θα γίνει μία προσπάθεια για την αποσυμφόρηση του κέντρου της Αθήνας, μέσω της συνεργασίας μεταξύΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ.
Προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο από την κυκλοφορία των ΜΜΜ και την είσοδο των υπεραστικών λεωφορείων σε αυτό, η μελέτη δίνει τις βασικές αρχές που πρέπει να υλοποιηθούν από τον ΟΑΣΑ αλλά και από την νέα Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ) που συστήθηκε σε σώμα ώστε να μπει τάξη στο κέντρο της Αθήνας.
Σύμφωνα με την «Ημερησία», το πλάνο προβλέπει μεταξύ άλλων την μετατροπή 4-5 μεγάλων σταθμών του μετρό σε κόμβους. Εκεί, όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος στάθμευσης και άνετη προσέλευση επιβατών, θα γίνουν το «κέντρο» για την αλλαγή από το ένα μέσο στο άλλο.
Παράλληλα, υπάρχει και η πρόθεση ένταξης των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση ΚΤΕΛ και ΟΑΣΑ θα πρέπει να «μοιραστούν» και την κρατική επιδότηση.
Στόχος είναι η συνεργασία των δύο μέσων ώστε τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ να πάψουν να εκτελούν μακρινά δρομολόγια όπως π.χ. στην Αρτέμιδα και να περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας. Από την πλευρά τους τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν όλες τις μακρινές διαδρομές και θα πάψουν να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης χρησιμοποιώντας σταθμούς μετεπιβίβασης του μετρό με βασικό αυτό της Δουκίσσης Πλακεντίας.





Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr
Πηγή: piraeuspress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.