H στήλη "NBA Guest" του NBA Greece επιστρέφει, με τον Κωστή Πιερίδη να στέλνει 5 free agents σε ισάριθμους ιδανικούς (για εκείνον) προορισμούς! Ρίξτε μια ματιά.
Είναι μερικά καλοκαίρια που η off-season κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον και προμηνύει μια νέα σεζόν με αρκετές αλλαγές και ανακατατάξεις. Αυτό προκύπτει είτε από μια πολύ ενδιαφέρουσα draft φουρνιά, είτε πολύ περισσότερο από Free Agents υψηλής μπασκετικής αξίας. Και αν για το πρώτο έχουμε κάποιες επιφυλάξεις, ιδού 5 ελεύθεροι, ή κατά συνθήκη ελεύθεροι παίκτες που μπορεί να ανατρέψουν τις ισορροπίες του πρωταθλήματος.
Lance Stephenson ---> Unrestricted Free Agent (Knicks ή Thunder)
Ο Lance είναι Unrestricted Free Agent. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Αν θέλει να ακολουθήσει τα χρήματα, σίγουρα μπορεί να το κάνει. Κι αυτό γιατί μετά από μια αρκετά επιτυχημένη δεύτερη σεζόν (35,3 λεπτά ανά παιχνίδι, 7,2 ριμπάουντ, 13,8 πόντους) o shooting guard των φιναλίστ της Ανατολής Indiana Pacers έχει αρχίσει και χτίζει το δικό του προσωπικό στυλ παιχνιδιού. Εξηγούμαι: Αν και έχει αυξομειώσεις στο επιθετικό του παιχνίδι, όντας ο άνθρωπος που μπορεί στην καλή του βραδιά να σε σκοτώσει, παράλληλα στο κακό του αγωνιστικά βράδυ μπορεί άνετα να σπάσει τα σίδερα.
Tα πράγματα είναι πολύ καλύτερα γι' αυτόν όταν η ομάδα του αμύνεται. Συγκεντρωμένος, λοκάρει στο προσωπικό του match up και είτε με τις αθλητικές του ικανότητες, είτε με το έντονο trash talking που ορισμένες φορές αγγίζει και την παρενόχληση του αντιπάλου με κινήσεις και χειρονομίες, ο Lance μπορεί να εξελιχθεί σε υπεραμυντικό όπλο. Θα ήθελα να τον δω στην Νέα Υόρκη που φέτος ήταν από τις "ευγενέστερες" αμυντικά ομάδες του πρωταθλήματος ή σε καλύτερη περίπτωση θα ήθελα να γίνει ο αντι-Sepholosa των Thunder ανεβάζοντάς τους επίπεδο και μετατρέποντάς τους σε σοβαρούς διεκδικητές του τίτλου. Πάντως, εκτιμώ ότι θα μείνει στην Ιντιάνα.
Dwyane Wade ---> Early termination option (Clippers)
Ο "Flash" μπορεί να ενεργοποιήσει την δυνατότητα να μπει στο κλαμπ των ελεύθερων παικτών αυτό το καλοκαίρι. Φυσικά φαίνεται να έχει λόγους να παραμείνει στο Miami, ακόμα κι αν οι Lebron και Bosh αποφασίσουν να εγκαταλείψουν την ομάδα. Για έναν λοιπόν από τους καλύτερους combo guards της περασμένης δεκαετίας πάντα η σεζόν που ακολουθεί μιας μέτριας και κυρίως με πολύ κακούς τελικούς όπως της φετινής, έχει το ενδιαφέρον και το προσωπικό κίνητρο της ανάκαμψης. Ακόμα και για τον χορτασμένο Dwyane αυτό θα είναι ένα σημαντικό στοίχημα και η ιστορία έχει αποδείξει πως μια μετακίνηση ενδεχομένως να είναι ο καλύτερος τρόπος για να συμβεί η πολυπόθητη ανάκαμψη.
Σε αυτή την περίπτωση θα ήθελα να τον δω σε μια ομάδα με σοβαρό play maker που να μπορεί να τον τροφοδοτεί σωστά (κοινώς, όχι άλλο Chalmers) αλλά και με ψηλούς παλαιάς κοπής που γεμίζουν την ρακέτα. Επιλέγω λοιπόν Los Angeles Clippers με Chris Paul οργανωτή και το δίδυμο ψηλών Griffin - Jordan που κάθε χρόνο είναι καλύτεροι. Είναι μια ομάδα που τρέχει, πασάρει πολύ και καλά, έχει προπονητή που δίνει ρόλους στην ομάδα και μια front line που επανακαθορίζει το παιχνίδι και γεμίζει την ρακέτα. Νομίζω ιδανικό περιβάλλον για τις τελευταίες παραστάσεις του "Flash".
Dirk Nowitzki ---> Unrestricted Free Agent (Euroleague ή... Spurs)
Ο Dirk αυτό το καλοκαίρι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Και φυσικά δε νομίζω να υπάρχει ομάδα στον κόσμο του NBA που να μην ενδιαφέρεται να εντάξει στο δυναμικό της έναν ψηλό που μπορεί να παίξει από 1-4, πρόσωπο με το καλάθι, πασάρει εκπληκτικά, σουτάρει σαν 2άρι και έχει και την καρδιά του πρωταθλητή. Ακόμα κι αν βρίσκεται στην τελική ευθεία της καριέρας του, μιλάμε για τον μακράν πιο επιτυχημένο International player όλων των εποχών. Φυσικά ο Dirk είναι ένας φτασμένος παίκτης που γνωρίζει πόσο σημαντικό είναι για το NBA κοινό οι παίκτες που ταυτίζονται με μια ομάδα να παραμένουν μέχρι το τέλος πιστοί στρατιώτες της. Και ως εκ τούτου εκτιμώ ότι θα δεχθεί ακόμα και μια μείωση στις αποδοχές του για να προσελκύσει παίκτες αστέρες στο Dallas και να αναβαθμίσει τις ελπίδες της ομάδας για καλύτερη σεζόν και γιατί όχι για μια ακόμη πορεία τίτλου.
Τώρα φυσικά και ως μυημένος στο NBA στα 1990's, όπερ και σημαίνει ότι και εγώ γουστάρω τους παίκτες-σημαίες μιας ομάδας, σέβομαι αυτήν την Maverick πορεία του Dirk και έτσι θα ήθελα να τον δω σε οποιαδήποτε ομάδα της Euroleague για 2 λόγους: 1) Για να μην τον απολαύσουμε πολύ μεγάλο στην Ευρώπη και 2) για να ξέρουμε ποια ομάδα θα το πάρει από τον Σεπτέμβριο. Τα τελευταία final four έχουν γίνει εξαιρετικά απρόβλεπτα. Τώρα που σκέφτομαι αυτή την Ευρωπαϊκή προοπτική και οι Spurs τέτοια ομάδα δεν είναι; Άσε που αν αφήσει το Dallas για το San Antonio θα καταλάβουμε και τι θα πει Texas (O Κούμπαν θα τον κυνηγάει με ρεβόλβερ).
Carmelo Anthony ---> Player Option (Celtics)
Νομίζω ήρθε η στιγμή ο Μελο να αφήσει το απλά "ένας μεγάλος σκόρερ" και να φροντίσει να γίνει "ένας πρωταθλητής". Αυτή η μετάβαση θέλει ικανότητα, τύχη και σωστές επιλογές μια εκ των οποίων είναι να αφήσει πίσω του το ‘καταραμένο μήλο’, την στοιχειωμένη Νέα Υόρκη που μοιάζει σαν καταδικασμένη να αποτυγχάνει ανεξαρτήτως ρόστερ. Και όχι τίποτα άλλο και οι ίδιοι οι NY Fans έχουν αρχίσει να υποστηρίζουν ότι ο κύκλος του στο Madison Garden έφτασε στο τέλος του. Ίσως απλά να έχουν κάτι στο μυαλό τους και να θέλουν να αδειάσουν το salary cap, γιατί σκόρερ σαν τον Anthony δεν υπάρχουν πολλοί στο πρωτάθλημα. Και αυτό με οδηγεί στην εξής σκέψη. Μια ομάδα συγκροτημένη, πειθαρχημένη και καλό defensive game και μια σχετική δυσκολία στο σκοράρισμα που άνετα μπορεί να καλύψει ο Carmelo. Επομένως, θα έλεγα Boston Celtics παρότι το προφίλ του δεν ταιριάζει καθόλου στους C’s. Απλά θεωρώ ότι οι 17 τίτλοι και η μοίρα των πράσινων να πρωταγωνιστούν ενδεχομένως να τον μεταλλάξουν από all-star σε ring-hunter.
LeBron James ---> ETO - Early termination option
Έχει περάσει καιρός από τότε που ο LeBron έλεγε "θα πάρω τα ταλέντα για τις νότιες παραλίες" προαναγγέλλοντας την μετακόμισή του από το Cleveland στο Miami. Μετά από 2 πρωταθλήματα και άλλους 2 τελικούς, πολλοί πιστεύουν ότι ήρθε και πάλι η ώρα του αυτοαποκαλούμενου Βασιλιά να μετακομίσει. Και υπάρχουν ομάδες που τον περιμένουν με ανοικτές αγκάλες.
Το Houston φαίνεται να το εννοεί πολύ, θέλοντας να φτιάξει το δικό του big-three μαζί με Harden και Howard. Στους Lakers κάποιοι κάνουν σκέψεις για τον αν Kobe και Lebron θα μπορούσαν να χωρέσουν στην ίδια ομάδα με τον πρώτο να παραδίδει τα σκήπτρα του franschise player στον ήδη καταξιωμένο βασιλιά. Στη Νέα Υόρκη κάνουν αντίστοιχες σκέψεις θέλοντας να θέσουν εαυτόν σε πραγματικούς διεκδικητές του πρωταθλήματος. Από την δική του πλευρά ο Lebron έχει αποδείξει ότι είναι ένας πολύ έξυπνος αθλητής. Και τι σημαίνει αυτό; Στο Chicago δεν πρόκειται να πάει.
Ξέρει καλά ότι στην πόλη των ανέμων υπάρχει ένα φάντασμα με το νούμερο 23 που είναι σε θέση να τον στοιχειώσει. Ξέρει ότι οι συγκρίσεις θα ξεκινήσουν από την πρώτη κιόλας μέρα και η κριτική στις ήττες και στα δύσκολα θα είναι αμείλικτη. Ας μην γελιόμαστε, ακόμα και ο καλύτερος αυτή τη στιγμή παίκτης του NBA δεν θα ήθελε να μπει σε ευθείες συγκρίσεις με τον Air.
Επομένως, πέραν από την ασφάλεια του Miami (που θα εξαρτηθεί και από τις αποφάσεις Wade και Bosh), ο James έχει ακόμη ένα λιμάνι να τον περιμένει. To γνωστό του Cleveland. Και η τύχη των Cavaliers στα draft των περασμένων χρόνων, ήτοι οι πολλά υποσχόμενοι Irving και Waiters μπορούν να τον κάνουν να αντέξει τους σκληρούς χειμώνες που ο ίδιος είχε πει ότι δεν θέλει να ξαναζήσει. Μαζί με το κίνητρο να γυρίσει εκεί όπου κατηγορήθηκε ότι έφυγε επειδή δεν θα μπορούσε να πάρει πρωτάθλημα μόνος του. "The return of the King", λοιπόν;
πηγή:http://nba.sport24.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.