Διπλή τιμωρία για τον Ολυμπιακό εξαιτίας των όσων ακολούθησαν μετά το τέλος του 4ου τελικού της Α1 μπάσκετ και την ήττα από τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ.
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας τιμωρήθηκε με πρόστιμο 33.000 ευρώ για τις δηλώσεις του κατά της διαιτησίας στη συνέντευξη Τύπου.
Επίσης, για τα επεισόδια που σημειώθηκαν μετά το τέλος του αγώνα, η "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ τιμωρήθηκε με ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο ύψους 10.600 ευρώ.
ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/235119/kampana-se-mpartzoka-loyketo-sto-sef
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας τιμωρήθηκε με πρόστιμο 33.000 ευρώ για τις δηλώσεις του κατά της διαιτησίας στη συνέντευξη Τύπου.
Επίσης, για τα επεισόδια που σημειώθηκαν μετά το τέλος του αγώνα, η "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ τιμωρήθηκε με ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο ύψους 10.600 ευρώ.
ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/235119/kampana-se-mpartzoka-loyketo-sto-sef

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.