Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

"Καμπάνα" σε Μπαρτζώκα, "λουκέτο" μιας αγωνιστικής στο ΣΕΦ

Διπλή τιμωρία για τον Ολυμπιακό εξαιτίας των όσων ακολούθησαν μετά το τέλος του 4ου τελικού της Α1 μπάσκετ και την ήττα από τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας τιμωρήθηκε με πρόστιμο 33.000 ευρώ για τις δηλώσεις του κατά της διαιτησίας στη συνέντευξη Τύπου.

Επίσης, για τα επεισόδια που σημειώθηκαν μετά το τέλος του αγώνα, η "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ τιμωρήθηκε με ποινή μιας αγωνιστικής κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο ύψους 10.600 ευρώ.








ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/235119/kampana-se-mpartzoka-loyketo-sto-sef

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.