Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, με ένα γκολ του Κονέ στο 21΄ και ένα του Κατσουράνη στο 53΄ (και τα δυο κεφαλιές) επικράτησε της Βολιβίας με 2-1 επί Αμερικανικού εδάφους και πλέον είναι έτοιμη για τους τρεις επίσημους αγώνες που θα δώσει στον όμιλό της για το Μουντιάλ της Βραζιλίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.