Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Θέμος Αναστασιάδης: «Δεν ξέρουμε τι θα γίνει του χρόνου. Είναι ένας προβληματισμός που...»



Ο Θέμος Αναστασιάδης μίλησε στην κάμερα της εκπομπής "Το Πρωινό" για το αν θα υπάρχει το "Όλα" και τη νέα σεζόν, για τον ΑΝΤ1, τα συμβόλαια, αλλά και τον Βαγγέλη Περρή. 
«Δεν ξέρουμε τι θα γίνει του χρόνου. Είναι ένας προβληματισμός που έχω κάθε καλοκαίρι...» παραδέχτηκε ο γνωστός παρουσιαστής.


Φωτό από: entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.