Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

«Όχι στη πώληση του λιμανιού, ναι στη φορολόγηση των εφοπλιστών»

«Θεωρώ ότι η πώληση του λιμανιού είναι απαράδεκτη. Το έχω πει επανειλημμένως και είναι δέσμευση του συνδυασμού μας ότι το λιμάνι δεν πωλείται. Αν κοιτάξετε στις χώρες της Ευρώπης, το 97% των μεγάλων λιμανιών ανήκουν στον Δήμο και τα επιμελητήρια. Το λιμάνι δεν μπορεί να πουληθεί σε έναν ιδιώτη».

Με την επισήμανση αυτή ξεκινά τη συνέντευξη του στο περιοδικό FORTUNE, ο Έλληνας εφοπλιστής κ. Βαγγέλης Μαρινάκης, δημοτικός σύμβουλος πλέον της νέας δημοτικής αρχής η οποία υπό την Δημαρχία του κ. Γιάννη Μώραλη, αναλαμβάνει τα ηνία της πόλης του Πειραιά, την 1η Σεπτεμβρίου.
Ο κ. Μαρινάκης προκρίνει το μοντέλο των παραχωρήσεων λιμενικών δραστηριοτήτων του λιμανιού «σε πολλούς διαχειριστές και πολλούς χρήστες», αντί της πώλησης της πλειοψηφίας των μετοχών σε έναν ιδιοκτήτη.

«Πρέπει», δηλώνει στο FORTUNE, «να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός, να μπορούν οι κλάδοι που σχετίζονται με τη λειτουργία του λιμανιού να τύχουν μιας σωστής μεταχείρισης και όχι να πέσουν θύματα ενός μονοπωλιακού καθεστώτος. Μας αρέσει η ιδιωτική πρωτοβουλία, αλλά όχι εις βάρος του κόσμου.








Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2014/06/blog-post_9618.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.