Έφυγε ο Βασίλης Οικονόμου από την ΔΗΜΑΡ… Συγκεκριμένα ο βουλευτής εξέδωσε επιστολή μέσω της οποίας έκανε γνωστή την απόφασή του.
Διαβάστε αναλυτικά ολόκληρη την επιστολή του Βασίλη Οικονόμου στο http://www.crashonline.gr/εκακτο-έφυγε-ο-οικονόμου-από-την-δημαρ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.