Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Έφυγε ο Οικονόμου από την ΔΗΜΑΡ

Έφυγε ο Βασίλης Οικονόμου από την ΔΗΜΑΡ… Συγκεκριμένα ο βουλευτής εξέδωσε επιστολή μέσω της οποίας έκανε γνωστή την απόφασή του. 




Διαβάστε αναλυτικά ολόκληρη την επιστολή του Βασίλη Οικονόμου στο http://www.crashonline.gr/εκακτο-έφυγε-ο-οικονόμου-από-την-δημαρ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.