Μπορεί από τον Ολυμπιακό να υποστηρίζουν πως ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Κασάμι, όμως απομένουν απλώς κάποιες τυπικές λεπτομέρειες.
Ο Ελβετός ποδοσφαιριστής, μαζί με τον μάνατζέρ του, βρίσκονται στην Αθήνα για να ολοκληρώσουν την μεταγραφή του παίκτη στον Ολυμπιακό.
Από την πλευρά τους οι Πειραιώτες υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει κάτι οριστικό, καθώς ακόμα οι δύο πλευρές βρίσκονται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/18019/leptomereies-gia-kasami

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.