Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Το Σεπτέμβρη που θα είμαστε εδώ πρώτα ο Θεός...»

Μια πρόταση στον γοητευτικό συνεργάτη της, Νίκο Αναδιώτη, θέλησε να κάνει η Σταματίνα Τσιμτσιλή στον αέρα του «Happy Day στον Alpha» προδίδωντας πως η εκπομπή θα μας συντροφεύει και τη νέα σεζόν κάθε πρωί.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.