Μια πρόταση στον γοητευτικό συνεργάτη της, Νίκο Αναδιώτη, θέλησε να κάνει η Σταματίνα Τσιμτσιλή στον αέρα του «Happy Day στον Alpha» προδίδωντας πως η εκπομπή θα μας συντροφεύει και τη νέα σεζόν κάθε πρωί.
Δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.entertv.gr/article/339773/stamatina-tsimtsili-septemvri-poy-tha-eimaste-edo-prota-o-theos-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.