Απόντος του Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα υγείας, ορκίστηκε η νέα κυβέρνηση. Σε εξέλιξη βρίσκεται πρώτη συνεδρίαση του νέου υπουργικού συμβουλίου.
Ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί μετά την ορκωμοσία κατευθύνθηκαν πεζοί προς τη Βουλή.
Μετά το τέλος του υπουργικού συμβουλίου, θα ακολουθήσουν οι τελετές παράδοσης - παραλαβής των υπουργείων.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/76521/Stis-1530-i-orkomosia-tis-neas-kubernisis

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.