«Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πρέπει να έχει πλήρη αυτονομία, να μην έχει καμία επιρροή, να μην είναι κοινοβούλιο μιας γερμανικής Ευρώπης»...
Τα παραπάνω ανέφερε το Σάββατο ο Μανώλης Γλέζος σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα Fm, τονίζοντας πως το Ευρωκοινοβούλιο δεν έχει ακόμη το χαρακτήρα που θα έπρεπε, καθώς - όπως σημείωσε- «πρέπει να είναι αυτόνομο και αυτεξούσιο».
«Η Ευρώπη ανήκει στην Ευρώπη. Δεν πρέπει να είναι εξάρτημα των ΗΠΑ. Θα πρέπει να είναι ανεξάρτητη, να είναι η Ευρώπη της Δημοκρατίας, των λαών και του πολιτισμού», τόνισε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Μάλιστα, μεταξύ άλλων, ο κ. Γλέζος είπε πως ένα από τα πρώτα θέματα που θα θέσει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων, σημειώνοντας ότι είναι πλέον «ώριμες» οι συνθήκες στο γερμανικό λαό για να τεθεί το θέμα αυτό.
«Έχω ολόκληρο σχεδιασμό και πρόγραμμα και σας προειδοποιώ ότι θα έχουμε εκπλήξεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γλέζος.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/06/blog-post_2768.html
Τα παραπάνω ανέφερε το Σάββατο ο Μανώλης Γλέζος σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα Fm, τονίζοντας πως το Ευρωκοινοβούλιο δεν έχει ακόμη το χαρακτήρα που θα έπρεπε, καθώς - όπως σημείωσε- «πρέπει να είναι αυτόνομο και αυτεξούσιο».
«Η Ευρώπη ανήκει στην Ευρώπη. Δεν πρέπει να είναι εξάρτημα των ΗΠΑ. Θα πρέπει να είναι ανεξάρτητη, να είναι η Ευρώπη της Δημοκρατίας, των λαών και του πολιτισμού», τόνισε ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Μάλιστα, μεταξύ άλλων, ο κ. Γλέζος είπε πως ένα από τα πρώτα θέματα που θα θέσει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι το ζήτημα των γερμανικών αποζημιώσεων, σημειώνοντας ότι είναι πλέον «ώριμες» οι συνθήκες στο γερμανικό λαό για να τεθεί το θέμα αυτό.
«Έχω ολόκληρο σχεδιασμό και πρόγραμμα και σας προειδοποιώ ότι θα έχουμε εκπλήξεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γλέζος.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/06/blog-post_2768.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.