Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

«Μετά το καλοκαίρι η συζήτηση για το ελληνικό χρέος»

Ντάισελμπλουμ: Τα ευρωπαϊκά κράτη δεν μπορούν να βασίζονται αποκλειστικά στην ΕΚΤ

Μετά το καλοκαίρι θα εξεταστεί το θέμα της Ελλάδας και του χρόνου αποπληρωμής του χρέους της, επανέλαβε σήμερα ο επικεφαλής του Eurogroup, Γέρουν Ντάισελμπλουμ, μιλώντας στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.