Οι δικηγόροι του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, Μιχάλης Δημητρακόπουλος και Γιώργος Σπακουρής, εξέδωσαν ανακοίνωση για την αποφυλάκιση του επιχειρηματία.
Στην ανακοίνωση τόνισαν πως η πως η Δικαιοσύνη έδωσε την ευκαιρία στον Λαυρεντιάδη να πολεμήσει για τη ζωή του..
Αναλυτικά η ανακοίνωση: Το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών, με Πρόεδρο τον κ. Γεράσιμο Βρυώνη και μέλη τις κ.κ. Παναγιώτα Σιδέρη και Γεωργία Σταμάτη, αποφάσισε να αφεθεί ελεύθερος ο κ. Λαυρεντιάδης με περιοριστικούς όρους. Η Δικαιοσύνη, επιδεικνύοντας μετριοπάθεια και σύνεση (Αριστοτέλειες αρετές του Δικαίου) και αξιολογώντας ορθά τα προβλήματα υγείας του κ. Λαυρεντιάδη, του έδωσε τη δυνατότητα ελεύθερος να πολεμήσει για την ζωή του και την αθωότητα του. Πρέπει να τονισθεί ότι το θύμα αυτής της υπόθεσης είναι ο βασικός μάρτυρας υπεράσπισης του κ. Λαυρεντιάδη και διατρανώνει την αθωότητα του».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.