Τα πρώτα τηλέφωνα από τον Αντώνη Σαμαρά έγιναν στους υπουργούς που δεν θα είναι στο νέο κυβερνητικό σχήμα.
Έτσι, ο πρωθυπουργός φέρεται να έχει ενημερώσει τους Άδωνι Γεωργιάδη, Κώστα Αρβανιτόπουλο, Κωστή Χατζηδάκη, Πάνο Παναγιωτόπουλο, Σιμεών Κεδίκογλου, Αθανάσιο Τσαυτάρη και Θόδωρο Καράογλου πως «φεύγουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.