Ως οφειλέτες του Δημοσίου θα λογίζονται στο εξής όσοι χρωστούν μία ή περισσότερες δόσεις του Έκτακτου Ειδικού Τέλους Ακινήτων (ΕΕΤΑ), που εισπράττεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.
Σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση, η ΔΕΗ πρόκειται να θέσει σε εφαρμογή τη νομική ρύθμιση που της επιτρέπει να στέλνει τα ονόματα των οφειλετών στο υπουργείο Οικονομικών.
Η ρύθμιση θα τεθεί σε εφαρμογή σε ένα μήνα (στις 25 Ιουλίου), και πλέον οι οφειλέτες του "προσωρινού", για να μη ξεχνιόμαστε, φόρου, θα αντιμετωπίζουν τις αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο για τους οφειλέτες του δημοσίου.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/77606/Ofeiletes-tou-Dimosiou-sto-eksis-osoi-xrostoun-xaratsi-sti-DEI
Σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση, η ΔΕΗ πρόκειται να θέσει σε εφαρμογή τη νομική ρύθμιση που της επιτρέπει να στέλνει τα ονόματα των οφειλετών στο υπουργείο Οικονομικών.
Η ρύθμιση θα τεθεί σε εφαρμογή σε ένα μήνα (στις 25 Ιουλίου), και πλέον οι οφειλέτες του "προσωρινού", για να μη ξεχνιόμαστε, φόρου, θα αντιμετωπίζουν τις αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο για τους οφειλέτες του δημοσίου.
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/77606/Ofeiletes-tou-Dimosiou-sto-eksis-osoi-xrostoun-xaratsi-sti-DEI

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.