Σε τετράωρη στάση εργασίας από τις 12:00-16:00 προχωράει σήμερα ο κλάδος των Μέσων Ενημέρωσης, τιμώντας με αυτό το τον τρόπο τον αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ, ένα χρόνο μετά το μαύρο που έπεσε στη...
Δημόσια Τηλεόραση.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, όπως και όλες οι Ενώσεις Συντακτών της χώρας και οι τρεις Ομοσπονδίες στο χώρο του Τύπου (ΠΟΕΣΥ, ΠΟΣΠΕΡΤ, ΠΟΕΠΤΥΜ) «επαναβεβαιώνουν την ακλόνητη και αταλάντευτη βούληση μας για άμεση επαναλειτουργία της ΕΡΤ».
Στις 19:00 έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση έξω από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή. Στη συγκέντρωση έχουν προσκληθεί να μιλήσουν αρχηγοί των κομμάτων και εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/06/blog-post_7582.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.