Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Τι είδε και τι... δεν είδε ο Σάντος

Την απόδοση του β΄ημιχρόνου από το φιλικό τεστ με την Πορτογαλία, κρατάει ο Φερνάντο Σάντος, όπως δήλωσε αμέσως μετά την λήξη του παιχνιδιού.

«Ουσιαστικά αυτό που κρατάμε είναι η εικόνα του δευτέρου ημιχρόνου. Δεν μπήκαμε καλά στο παιχνίδι και ειδικά στα πρώτα 10 λεπτά που δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι η Πορτογαλία έπαιξε καλύτερα και δεχθήκαμε πίεση. Εν συνεχεία βελτιωθήκαμε αμυντικά και δεν επιτρέψαμε στους αντιπάλους μας να μας κάνουν φάσεις. Ωστόσο από την άλλη δεν κρατήσαμε μπάλα και αυτό μας δημιουργούσε τεράστια προβλήματα όσον αφορά την ανάπτυξη. Στο ημίχρονο είπαμε ότι αυτό πρέπει να αλλάξει και φάνηκε ξεκάθαρα στο δεύτερο ημίχρονο όπου ήταν ένα διαφορετικό παιχνίδι, ουσιαστικά μοιρασμένο. Αν μάλιστα μια ομάδα ήταν πιο επικίνδυνη για να πετύχει κάποιο τέρμα, ήμασταν εμείς», ήταν τα λόγια του Πορτογάλου τεχνικού.







Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/mundial-2014/article/234492/ti-eide-kai-ti-den-eide-o-santos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.