Την Τετάρτη 2 Ιουλίου - και όχι την προσεχή Πέμπτη - θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για τη «μικρή ΔΕΗ» στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Αυτό αποφασίστηκε στην κυβερνητική σύσκεψη που...
πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου το βράδυ της Δευτέρας, υπό την προεδρία του υπουργού Επικράτειας Δημήτρη Σταμάτη και με τη συμμετοχή του αρμόδιου υπουργού και στελεχών του ΠΑΣΟΚ.
Η απόφαση αυτή ελήφθη δεδομένου ότι μέχρι την Παρασκευή ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης θα βρίσκεται στις Βρυξέλλες μαζί με τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, καθώς στη Σύνοδο Κορυφής θα συζητηθούν και θέματα ενέργειας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2014/06/6.html
πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου το βράδυ της Δευτέρας, υπό την προεδρία του υπουργού Επικράτειας Δημήτρη Σταμάτη και με τη συμμετοχή του αρμόδιου υπουργού και στελεχών του ΠΑΣΟΚ.
Η απόφαση αυτή ελήφθη δεδομένου ότι μέχρι την Παρασκευή ο υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης θα βρίσκεται στις Βρυξέλλες μαζί με τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, καθώς στη Σύνοδο Κορυφής θα συζητηθούν και θέματα ενέργειας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2014/06/6.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.