Σε κοινή τους ανακοίνωση οι ομοσπονδίες και τα σωματεία των ΜΜΕ αναφέρουν:
«Με τη συμπλήρωση ενός χρόνου από τις 11 Ιουνίου του 2013 και τον ξαφνικό θάνατο της δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης που επέβαλε η μνημονιακή κυβέρνηση με το μαύρο στην ΕΡΤ, η ΠΟΕΣΥ, η ΠΟΣΠΕΡΤ, η ΠΟΕΠΤΥΜ, η ΕΣΗΕΑ, η ΕΣΗΕΜ-Θ, η ΕΣΗΕΠΗΝ, η ΕΣΗΕΘΣτΕ-Ε, η ΕΣΠΗΤ και όλοι οι εργαζόμενοι της ΕΡΤopen, επαναβεβαιώνουν στο όνομα της δημοκρατίας και του ελληνικού λαού την ακλόνητη και αταλάντευτη βούληση τους για άμεση επαναλειτουργία της ΕΡΤ.
Οι Ομοσπονδίες και οι Ενώσεις τιμώντας τον διαρκή και έντιμο αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ αποφάσισαν για τις 11 Ιουνίου 2014:
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/06/4_8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.