Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Με 223 ψήφους υπέρ η άρση ασυλίας των 3 βουλευτών της Χ.Α.

Την άρση ασυλίας των ήδη προφυλακισμένων βουλευτών της Χρυσής Αυγής, Νίκου Μιχαλολιάκου,Γιάννη Λαγού και Χρήστου Παππά, αποφάσισε η Ολομέλεια της Βουλής, με ψήφους 223 υπέρ... 
και ένα «παρών» -και στις τρεις περιπτώσεις. Το αποτέλεσμα είναι μάλλον αναμενόμενο με τις ισορροπίες που υπήρχαν σήμερα στη Βουλή...






ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/06/223-3.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.