Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

Α1 ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΝΔΡΩΝ: Παρέμεινε η βαριά ποινή της ΑΕΚ

Παρέμεινε η βαριά ποινή της ΑΕΚ

Απορρίφθηκε από το ΑΣΕΑΔ η έφεση της ΑΕΚ σχετικά με την τιμωρία δέκα (συνολικά) αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών αλλά και το βαρύ πρόστιμο για τα επεισόδια στο ματς με τον Διομήδη Άργους.

Πολύ δύσκολο θα είναι το έργο της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα της Α1 χάντμπολ την επόμενη χρονιά. Το ΑΣΕΑΔ απέρριψε έφεση των «κιτρινόμαυρων» και διατήρησε τη βαριά ποινή που είχε επιβληθεί αρχικά.

Έτσι, η «Ένωση» τιμωρήθηκε με συνολικά έξι αγωνιστικές στις οποίες θα παίξει χωρίς κόσμο, ενώ παρέμεινε και το πρόστιμο ύψους 80.000 ευρώ.

πηγή:sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.