Για όσα πρόκειται να γίνουν στον ΑΝΤ1 τη νέα σεζόν μίλησε ο Γιάννης Λάτσιος στην κάμερα της εκπομπής "Το Πρωινό", κατά τη διάρκεια του πάρτι του Voice.
Δείτε το απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/338635/giannis-latsios-ti-apokalyptei-gia-ton-ant1-kai-ti-nea-sezon-video
Φωτό από: http://www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.