Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Η Μαρία Έλενα Κυριάκου είναι η μεγάλη νικήτρια του «The Voice»!

Η μεγάλη νικήτρια του «The Voice» είναι η Μαρία Έλενα Κυριάκου!
Μετά από έναν συγκλονιστικό τελικό και μία απίστευτη ''μάχη'' που έδωσαν μεταξύ τους οι δύο φιναλίστ του επιτυχημένου show τραγουδιού του ΑΝΤ1, η Mαρία Έλενα Κυριάκου από την ομάδα της Δέσποινας Βανδή, κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερες ψήφους από την Αρετή Κοσμίδου και να κερδίσει τον τελικό του «The Voice».
Η όμορφη τραγουδίστρια με την απίστευτη φωνή, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, εμφανώς συγκινημένη σήκωσε το πολυπόθητο τρόπαιο και ευχαρίστησε όλο τον κόσμο για την στήριξη που της έδειξε όλον αυτό τον καιρό.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.