Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Νικήτρια της Eurovision η Αυστρία με την Κονσίτα

Τον τίτλο του μεγάλου φαβορί επιβεβαίωσε η γυναίκα με το μούσι, η Κονσίτα από την Αυστρία.
Η Κονσίτα κατέκτησε την πρώτη θέση στη Eurovision συγκεντρώνοντας 290 βαθμούς, ενώ τη δεύτερη θέση πήρε η συμμετοχή της Ολλανδίας με 238 βαθμούς. 

Την 20η θέση κατέλαβε η Ελλάδα.





ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/05/eurovision_11.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.