Πρόταση για τη διεξαγωγή ντιμπέιτ ανάμεσα στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, και τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα, κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως προέκυψε από τη συνάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου, Σίμου Κεδίκογλου με τον εκπρόσωπο τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνο Σκουρλέτη.
Οπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ, σήμερα στις 11π.μ. ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρλέτης συναντήθηκε με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Σίμο Κεδίκογλου.
Η πρόταση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, έτσι όπως τέθηκε, από τον κ. Σκουρλέτη περιελάμβανε τη διεξαγωγή δύο συζητήσεων, εκ των οποίων η πρώτη να αφορά τις «οικονομικές εξελίξεις, που άπτονται του νέου μεσοπρόθεσμου και του νέου μνημονίου» και η δεύτερη εθνικά και ευρωπαϊκά θέματα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=88615

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.