Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Κέρδισαν τη μάχη της τηλεθέασης

ΑΦΗΣΑΝ ΠΑΛΙ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ MEGA!
Στη δεύτερη θέση και με εντυπωσιακά ποσοστά για το διάστημα 8.00-9.00 ανέβηκε και πάλι το δελτίο ειδήσεων του Star αφήνοντας τρίτο και καταϊδρωμένο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega. Ούτως ή άλλως από τον... 
Σεπτέμβριο εάν ενισχυθεί το Star θα κερδίζει άνετα το Μεγάλο Κανάλι και η μάχη θα γίνεται μεταξύ της Χούκληκαι της Ζαχαρέα. Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης και σημειώστε ότι στο τελευταίο τέταρτο (8.45-8.00) οι ειδήσεις του Star είχαν ολοκληρωθεί!
ANT1 20,9%
STAR 17,7%
MEGA 17,2%






ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6697.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.