Το εκλογικό του δικαίωμα ασκεί στο Νησί των Ιωαννίνων ο Κάρολος Παπούλιας. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δήλωσε: «Είναι μια ωραία ημέρα, τελειώνει σήμερα ο κύκλος των αυτοδιοικητικών εκλογών».
Ο κ. Παπούλιας αναφέρθηκε…
στις αυτοδιοικητικές εκλογές, είπε: «Εύχομαι και ελπίζω να εκλεγούν εκείνοι που θα πράξουν τα καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.