Αντιμέτωποι με ένα νέο τοπίο στο Φόρο Προστιθέμενης Αξίας πρόκειται να βρεθούν οι φορολογούμενοι και οι επιχειρήσεις από το 2015.
Η τρόικα θεωρεί απαραίτητη τη μεταρρύθμιση του καθεστώτος ΦΠΑ προκειμένου όχι μόνο να αυξηθούν τα φορολογικά έσοδα αλλά και να δοθεί μια ώθηση στο επιχειρείν, ειδικά στο μικρομεσαίο, μέσω της απλοποίησης του συστήματος.
Στην πρόσφατη έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αξιολόγηση της πορείας εφαρμογής του ελληνικού προγράμματος εκτιμάται ότι κάθε χρόνο το ελληνικό δημόσιο ταμείο χάνει έσοδα από τον ΦΠΑ ύψους περίπου 10 δισεκατομμυρίων ευρώ ή περίπου το 30% των ετήσιων εσόδων από το φόρο. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσοστό μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/05/blog-post_6902.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.