Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Ο Ομάρ Σαρίφ Στο ΧΩΝΙ! «Οι Έλληνες δεν είστε γεννημένοι για να ζείτε υπόδουλοι»

«Αλήθεια, δεν µπορώ να το πιστέψω... Eχει φθάσει εκεί αυτός ο λαός;» δήλωσε συγκλονισµένος ο διάσηµος ηθοποιός Στο Χωνί όταν του µεταφέραµε την εικόνα της Ελλάδας της εξαθλίωσης, δίνοντας παράλληλα µήνυµα συµπαράστασης.
«Είµαι αλληλέγγυος προς τον ελληνικό λαό και πιστεύω ότι όσα ζητά είναι δίκαια ! Οι Ελληνες δεν έχουν αντέξει ποτέ την υποδούλωση, για αυτό θα τα καταφέρουν!»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ Στο ΧΩΝΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.