Για αποτυχημένες προσπάθειες κάνει λόγο η ΕΣΗΕΑ αναφερόμενη στη ΝΕΡΙΤ
Να λύσει αμέσως το πρόβλημα της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, ανοίγοντας ξανά την ΕΡΤ με τους εργαζόμενούς της καλεί η ΕΣΗΕΑ την κυβέρνηση, κάνοντας λόγο για «αποτυχημένες προσπάθειες δημιουργίας μιας δημόσιας ραδιοτηλεόρασης με το ένα πέμπτο του προσωπικού της ΕΡΤ, με ελαστικές σχέσεις εργασίας, με υποτυπώδη προγράμματα, χωρίς τη δική της περιουσία».
Συγκεκριμένα, η ΕΣΗΕΑ αναφέρει στην ανακοίνωσή της:
Συγκεκριμένα, η ΕΣΗΕΑ αναφέρει στην ανακοίνωσή της:
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/media/arthro/676163/na-anoixei-xana-i-ert-me-tous-ergazomenous-tis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.