Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

«Μετά τις εκλογές θα θέλουμε και πάλι μια κυβέρνηση συνεργασίας»

«Ποτέ δεν μίλησα για αποχώρηση από την κυβέρνηση και δεν πρέπει να μιλάμε κι εμείς», τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, μιλώντας σήμερα ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος. Απαντώντας στις…
 επικρίσεις για το δίλημμα που έθεσε αναφορικά με τα ποσοστά που θα λάβει η Ελιά στις ευρωεκλογές της 25ης Μαΐου, ο κ. Βενιζέλος διερωτήθηκε: «Είναι εκβιαστική η αλήθεια;».
«Έθεσα φωναχτά το δίλημμα, το οποίο είναι εκβιαστικό, όπως λένε μερικοί», ανέφερε ο κ. Βενιζέλος για να προσθέσει: Είναι εκβιαστική η αλήθεια; Η περιγραφή της πραγματικότητας δεν είναι ποτέ εκβιαστική, είναι λυτρωτική και φέρνει καθέναν προ των ευθυνών του. Κάποιοι νομίζουν ότι θα μπορούσαμε να αποφύγουμε κάθε δυσκολία και να τη βγάλουμε καθαρή. Αυτό το ψευτοδίλημμα είναι ο εκβιασμός.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε την «ενόχληση» που προκλήθηκε ως εξαιρετικά ευεργετική για δημόσιο λόγο και την παράταξη. «Τις τελευταίες μέρες Ελιά και ΠΑΣΟΚ βρέθηκε στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης, της προεκλογικής αντιπαράθεσης και αυτό είναι λογικό γιατί είμαστε 5 χρόνια τώρα στο επίκεντρο της εθνικής προσπάθειας».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.