Ο Ολυμπιακός παίζοντας εκπληκτικό μπάσκετ στο δεύτερο ημίχρονο «διέλυσε» τον Άρη με σκορ 77-44 κάνοντας το πρώτο βήμα για την πρόκριση στην ημιτελική φάση. Σε εξαιρετική μέρα οι Σπανούλης, Κόλινς και Πρίντεζης. Την Πέμπτη (8/5) η επόμενη αναμέτρηση.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/17078/epideiksi-dynamis
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.redder.gr/mpasket/17078/epideiksi-dynamis

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.