Τα προβλήματα ανάμεσά τους ξεκίνησαν το 2011 και από τότε γίνονταν όλο και πιο έντονα.
«Πέρασα μια δύσκολη περίοδο. Δεν μπορούσα να απολαύσω τα καλά πράγματα που συνέβαιναν στη ζωή μου, ένιωθα εγκλωβισμένος. Αν δεν τα βρεις με τον εαυτό σου, πώς θα εκτιμήσεις το άτομο που έχεις δίπλα σου;
Τα δικά μου θέματα δεν μου επέτρεπαν να χαρώ. Δεν γίνεται να φοβάσαι την αγάπη, να έχεις στο μυαλό σου μόνο την απόρριψη και την αποτυχία» δήλωσε ο ίδιος στον ραδιοφωνικό σταθμό BBC.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/05/blog-post_446.html
Φωτό από: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.