«Δεν έχουμε σκοπό να γίνουμε ούτε αριστερό ούτε δεξί δεκανίκι»
Έτοιμος για ντιμπέιτ με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα «αύριο κιόλας» δηλώνει ο Σταύρος Θεοδωράκης σε συνέντευξή του στη Real News της Κυριακής. Ως προς το ενδεχόμενο συνεργασιών του «Ποταμιού», σημειώνει πως το κόμμα δεν έχει σκοπό να γίνει ούτε αριστερό ούτε δεξί δεκανίκι, ενώ επαναλαμβάνει πως με ένα ποσοστό 3%-5% θα πάει σπίτι του...
Στην ερώτηση «Αριστερός ή Κεντρώος», ο επικεφαλής του «Ποταμιού» απαντά: «Το ερώτημα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν είναι αν είσαι αριστερός ή δεξιός. Το ερώτημα είναι αν είσαι ικανός ή ανίκανος, διεφθαρμένος ή καθαρός, λαϊκιστής ή ρεαλιστής».
Στην ερώτηση «Αριστερός ή Κεντρώος», ο επικεφαλής του «Ποταμιού» απαντά: «Το ερώτημα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν είναι αν είσαι αριστερός ή δεξιός. Το ερώτημα είναι αν είσαι ικανός ή ανίκανος, διεφθαρμένος ή καθαρός, λαϊκιστής ή ρεαλιστής».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/674893/theodorakis-dibeit-me-ton-tsipra-aurio-kiolas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.