Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

«Μέσω της ανάπτυξης θα διορθώσουμε πολλές αδικίες»

Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο Αντώνης Σαμαράς

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια έχει αυτή την ώρα ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. 

«Στόχος μας είναι η ανάπτυξη γιατί μέσα από αυτή θα διορθώσουμε τις πολλές αδικίες που έχουν γίνει», τόνισε ο πρωθυπουργός, απευθυνόμενος προς τον κ. Παπούλια. «Αυτό είναι το προσωπικό μου στοίχημα. Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε», πρόσθεσε.

«Είναι ευχάριστα αυτά», αποκρίθηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ευχήθηκε «όλα να πάνε κατ’ ευχή, να αντιμετωπιστεί η κρίση και ιδιαίτερα η ανεργία των νέων».





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.